Saturday, February 17, 2007

ԱՄԲՈԽԱՎԱՐՈՒԹԵԱՆ ՏԵՍԱԿՆԵՐԻՑ (2) ԿԱՄ ԳԱՒԱՌԱԿԱՆ ՄՏԱԾՈՂՈՒԹԵԱՆ ՆՄՈՒՇՆԵՐԻՑ

Երկքաղաքացիութեան մասին օրէնքի ընդունման կապակցութեամբ քննարկումները Ազգային Ժողովում իրօք արժանի էր տեսնելու։

Արժանի էր, որովհետեւ քննարկումները դիտողը մի կողմից ելոյթների ընդմիջից էլ աւելի էր կարող ծանօթանալ քաղաքական կուսակցութիւնների ու գործիչների աշխարհահայեացքին ու մօտեցումներին, ու միւս կողմից դրանց ընդմիջից էլ աւելի բացայայտել ելոյթ ունեցողների բուն էութիւնն ու հայի տեսակը։

Օրինակ, կարժէր տեսնել ներկայիս "համաձայնական" կառավարութեան մաս կազմող Հայաստանի Հանրապետական կուսակցութեան անդամ, ցեղակրօն, Նժդեհեան գաղափարախօսութեան հետեւորդ, Ազգային Ժողովի պատգամաւոր` Հերմինէ Նաղդալեանի ելոյթը` ԱԺ-ի ամբիոնից, թէ ինչ ոգեւորութեամբ էր տրամաբանում, թէ ինչու պիտի չընդունել Երկքաղաքացիութեան մասին օրէնքը։ Խօսք բանին հետեւեալն էր "Ու՞ր էին Սփիւռքահայերը ցուրտ ու մութ տարիներին"։

Մինչեւ պատգամաւորը գտնի իր հարցի պատասխանը, կարժէր մի քանի հարց տալ նրան։ Օրինակ՝

1.- Ու՞ր ես դու հիմա, երբ իրաքահայութիւնը կենաց ու մահու պայքար է մղում։ Ե՞րբ իրաքահայ ծնողը երեխային առաւօտ դպրոց է ուղարկում, վստահ չլինելով, որ նա երեկոյեան տուն կը վերադառնայ։ Չէ որ ամէն պահ կարող է զուհուել մի ինչ որ պայթիւնի հետեւանքով։

2.- Ու՞ր էիր դու, երբ Իսրայէլը ընդամէնը մի քանի ամիս առաջ ռումբ էր տեղում Լիբանանի գլխին (ընդորում պատգամաւորին կարժէ տեղեկացնել, որ Լիբանանում հայկական մեծ համայնք կայ Հայոց Ցեղասպանութիւնց մազապուրծ ազատուած)։

Ու՞ր ես դու հիմա, երբ Լիբանանահայութեան կեանքն է վտանգուած ներքին քաշքշուկների ու բախումների եւ ռումբերի պայթիւնի պատճառով։

3.- Ու՞ր էիր դու, երբ Իրանում յեղափոխութիւն եղաւ ու երկիրը ալեկոծուեց (ի դէպ պատգամաւորին կարժէ տեղեկացնել, որ Իրանում հայկական մեծ համայնք կայ)։ Ե՞րբ յեղափոխութեան առաջին տարիներին Իրանի իշխանութիւնը արգելեց հայոց դպրոցներում հայերէնի դասաւանդումը ու հայ աշակերտները դասադուլ յայտարարեցին ու ծնողները օրերով ու գիշերներով դպրոցից դուրս չգնացին բողոքելով իսլամական իշխանութեան որոշման դէմ ու ի վերջոյ՝ յաղթեցին։

4.- Ու՞ր էիր դու Իրան-Իրաք 8 տարուայ պատերազմի ժամանակ, երբ ռումբ էր տեղում ժողովրդի գլխին (կարիք կայ կրկնելու, որ Իրանում հայ համայնք կայ) ու հայ տղաներ էին նահատակւում ռազմաճակատում։

Կարելի է շարունակել հարցումները, բայց բաւարարուենք այսքանով, որովհետեւ միեւնոյնն է՝ գաւառական մտածողութիւն ունեցող մարդկանց հետ անօգուտ է խօսել համազգային հարցերի մասին, որովհետեւ պարզ է՝ տեսադաշտը չի հերիքում։

Մնացէք պայքարունակ։

No comments: