Sunday, May 20, 2007

ՄԻ ԴԻՏՈՐԴԻ ՏՊԱՒՈՐՈՒԹԻՒՆՆԵՐԸ (4)

"Երեկոյեան ճիշտ ժամը 8։00-ին, ինչպէս օրէնքով սահմանուած է, փակուեց ընտրատեղամասի դուռը։ Ինձ նախապէս զգուշացրել էին, որ պատահում է, երբ ընտրատեղամասի դուռը փակելուց յետոյ ոմանք առաջարկում են փոխարէն անմիջապէս սկսել քուէների հաշուարկը, մի պատառ հասց ուտել եւ յետոյ շարունակել աշխատանքը։ Իսկ մի պատառ հաց նշանակում է` խորոված ու օղի ու գնաց։ Հետեւաբար չպիտի դա թոյլ տալ։

Յանձնաժողովի նախագահը թեթեւակի նման առաջարկ արեց, բայց միանգամից մերժուեց։

Ուստի սկսեցին քուէների հաշուարկը։

Անկեղծ ասած չափազանց ձանձրալի, յոգնեցուցիչ ու պատասխանատու գործ էր, մանաւանդ գիշերուայ այդ պահին։ Դեռ ես առաւօտուայ ժամը 07։55-ին էի գնացել տեղամաս, Յանձնաժողովի անդամները, յատկապէս նախագահը, քանի օր այդ վազքի մէջ էին եղել եւ արդէն դրա նախորդ գիշերը եւ վաղ առաւօտեան սկսել էին աշխատել ու իսկապէս յոգնած էին։ Մանաւանդ մեղքս էր գալիս նախագահից։

Նախ ստուգեցին թէ քանի հոգի են տետրում գրանցուել, յետոյ հաշուեցին քուէաթերթիկների տրցակների մնացորդացը, յետոյ մնացած ծրարները եւ այդ ամբողջի արձանագրութիւնը կազմելուց յետոյ բացեցին քուէատուփը եւ սկսեցին հաշուել քուէները։

Յանձնաժողովի անդամները նստել էին մի սեղանի շուրջ, մնացածը նրանց շուրջ կամ մի այլ սեղանի, ոմանք էլ կանգնել էին նրանց գլխի վերեւում։

Սկսեց հաշուարկը եւ ի զարմաս ամէնի Րաֆֆի Յովհաննիսեանի "Ժառանգութիւն" կուսակցութիւնը սկսեց, մեղմ ասաց, քաղահան անել։ Մարդիկ խառնուեցին իրար։ Եւ սկսեցին անընդհատ հեռակայ կարգով շնորհաւորել Րաֆֆին։ Այդ ընթացքում ինձ մօտեցաւ Հանրապետական կուսակցութեան ներկայացուցիչն ու շնորհաւորեց յաղթանակի համար։ Հարցրի՝ "Ո՞ր յաղթանակի"։ Ասաց՝ "Միթէ՞ դու "Ժառանգութիւն"-ից չես"։ Ասացի՝ "Ոչ, ես որեւէ կուսակցութիւնից չեմ"։

Քիչ յետոյ նոյն մարդը վերադարձաւ ժպիտը դէմքին՝ "Դաշնա՞կ ես"։ Ասացի՝ "Եղբայր, արդէն մի քանի անգամ ասել եմ, որ ես որեւէ կուսակցութիւնից չեմ, դիտորդ եմ"։ Գնաց, չհաւատալով ասածներիս։ Հետագային մտածում էի, որ թերեւս իմ եւ Րաֆֆի Յովհաննիսեանի սփիւռքահայ լինելու հանգամանքն էր այդ մարդուն ու միւսներին բերել այն եզրակացութեան, որ ես "Ժառանգութիւն"-ից եմ։ Ասում եմ միւսներին, որովհետեւ 35-40-ի մօտ մի կին կար, որը եւս մի քանի անգամ բարձրաձայն, մի քանի անգամ էլ աչքով-ունքով ինձ շնորհաւորեց "Ժառանգութեան" յաղթանակի համար։

Տարբեր կուսակցութիւնների ներկայացուցիչների պահուածքից, ամենահետաքրքիրը "Հանրապետական" կուսակցութեան ներկայացուցչի պահուածքն էր։ Գիշերուայ ժամը 02-00-ին, 03-00-ին, այդ մարդու բջջային հեռախօսը չէր անջատւում։ Անընդհատ խօսում էր ու անընդհատ զեկուցում հեռախօսագծի միւս կողմին։ Ասում էր, որ ամբողջ Հանրապետութիւնով մէկ մոլեգնում է Րաֆֆի յաղթանակը, որ նա անսպասելի չափերով քուէ է բերել, որ նա առաջին տեղում է եւ այլն եւ այլն։

Աշխատանքն աւարտուեց առաւօտեան ժամը 08։00-ին։ Յոգնած ու սպառուած գնացի տուն ու քնեցի։ Մի քանի ժամ յետոյ հեռուստացոյցով լսեցի, որ Րաֆֆին 5-րդ է եղել, իսկ Հանրապետականն անվիճելի առաջին, մի բան, որ առնուազն այդ ընտրատեղամասում այդպէս չէր։ "Հանրապետական"-ն ու "Դաշնակցութիւնը" իրար շատ շատ մօտ էին` քուէների առումով"։