Monday, June 30, 2008

ԻՍՊԱՆԻԱՆ՝ ԱՌԱՋԻՆ

Երեկ գիշեր աւարտուեց Եւրոպայի ֆուտբոլի առաջնութեան խաղերը եւ Իսպանիան եզրափակիչ խաղում 1-0 հաշուով պարտութեան մատնեց Գերմանիային նուաճելով առաջնութեան գաւաթը։

Յիշեցնեմ, որ Եւրոպայի առաջնութիւնը Իսպանիան նուաճել էր ընդամէնը մէկ անգամ, այն էլ 1964 թուականին։

Արդէն գրել էի, որ ես Իսպանիայի հաւաքականի երկրպագուներից եմ եւ ցանկանում եմ նրանք դառնան առաջին ու ահա … դարձան։

Իսպանացիները մրցաշարի ամբողջ ընթացքում ցուցադրեցին բարձրակարգ, գեղեցիկ, կազմակերպուած ֆուտբոլ, հրաշալի դարպասապահ (Կասիլաս), ամուր պաշտպանական գիծ (իմ սիրած պաշտպաններ Սեռխիօ Ռամոս, Փոյոլ), փայլուն կիսապաշտպաններ (Ինիյեստա, Խաւի) եւ ի վերջոյ լաւ հարձակուողներ (Վիլիյա, Տոռես)։ Արդիւնքը մէկը միւսի յետեւից արձանագրած հաղթանակ։

Երեկուայ խաղում Գերմանիան շփոթուած էր, յատկապէս գոլն ստանալուց յետոյ եւ ի վերջոյ ծնկի եկաւ Իսպանիայի աւելի կազմակերպուած ու արագաշարժ խաղի դիմաց։

Շնորհաւորում եմ Իսպանիայի ֆուտբոլի ազգային հաւաքականին (չեմ կարծում, որ նրանք այցելում են այս կայք էջը) ու Իսպանական ֆուտբոլի երկրպագուներին։

Լաւ մնացէք։

Յ.Գ. (1) Եթէ խաղադրոյք կատարած լինէի…

Յ.Գ. (2) Եթէ միւս ցանկութիւններս էլ այս մէկի նման իրականանային…

No comments: