Wednesday, October 10, 2007

ԸՆԿԵՐԱՍԻՐՈՒԹԻՒՆ

1.- Հաճելի է, երբ առաւօտեան քնից հազիւ արթնացած (երբեմն էլ տակաւին տեղերի մէջ), հեռախօսը զանգում է, վերցնում ես ընկալուչն ու լսում ովկիանոսի այն կողմի ընկերներիցդ մէկի ձայնը, որը զանգել է քեզ ու 51 րոպէ խօսում ամէն ինչի մասին, կարեւորը` քեզ հոգեհարազատ նիւթերի ու հետաքրքրւում քո կեանքով` անշուշտ լաւ իմաստով։

3.- Խորհելի երեւոյթ է, երբ քաղաքամիջի ընկերներիցդ եւ ոչ մէկը շաբաթներով նոյնիսկ չի զանգում իմանալու ողջ ես թէ մեռած։

2.- Հաճելի է, երբ կէսգիշերուան հեռուստացոյց ես դիտում կամ գիրք ես կարդում ու հեռախօսը զանգում է, վերցնում ես ընկալուչն ու լսում ովկիանոսի այն կողմի ընկերներիցդ մէկի ձայնը, որը զանգել է քեզ` իմանալու ինչպէս ես ու 60 րոպէից աւելի խօսում տարբեր հետաքրքիր նիւթերի մասին։

Ընկերասէր մնացէք։

Յ.Գ. (1) Հետաքրքիր զուգադիպութիւն յայտնաբերեցի։ Փաստօրէն այնպէս է ստացուել, որ գիշերուան քնում եմ ովկիանոսի այն կողմից լսուող ձայնով ու արթնանում`ովկիանոսի այն կողմից լսուող ձայնով։

Յ.Գ. (2) Թիւրիմացութիւնների առաջն առնելու համար նշեմ, որ խնդիրը բացարձակապէս ովկիանոսի այն կամ այս կողմը չէ, այլ մարդկային ու ընկերական վերաբերումը։

No comments: