Wednesday, May 6, 2009

ԵՐԿՈՒ ՅԻՇԵՑՈՒՄ

Առաջին։ Խնդրում եմ Comment-ների բաժնում սրա ու նրա հասցէին վիրաւորական բաներ չգրել, որովհետեւ ինչպէս գրողները տեսնում են, չեմ տպելու։ "Հայաստանցիներն այսպէս են", "Սփիւռքահայերն այնպէս են", "Այսինչն այն արաւ", "Այնինչն այն չարաւ" եւ այլն։ Չեմ տպելու անկախ այն բանից, որ ես համակարծիք եմ հեղինակների մտքերին թէ ոչ։ Մանաւանդ, որ այդ գրութիւններից որոշները ստորագրութիւն ու հասցէ էլ չունեն։ Անձամբ ողջունում եմ կառուցողական քննարկումները, որոնք համոզուած եմ օգտակար են։

Երկրորդ։ Մի քանի հոգի իմ անձնական էլ. փոստի հասցէն են ուզել։ Իմ էլ. փոստի հասցէն առկայ է իմ Profile-ում։ Յիշեցնում եմ sarkis.mkrtchian@gmail.com ։ Բոլոր այն այցելուները, որոնք ցանկացել են (եւ ցանկանում են) մտքեր փոխանակել եւ չեն ուզում դրանք հրապարակուի, կամ անձնական ու տարատեսակ բնոյթի նամակներ գրել, կարող են ուղղակի գրել իմ հասցէին։

Լաւ մնացէք։

No comments: