Saturday, May 2, 2009

ՀԱՄԱՑԱՆՑԻ ՄԱՍԻՆ

Երբեմն յոգնում եմ համացանցին միանալուց (Internet)։ Պատճառն այն չէ, որ շատ եմ միանում ու ձանձրանում եմ կամ էլ համացանցը վատ բան է։ Ոչ։

Այլեւ այն, որ շատ է պատահում, երբ սովորական մի բան կատարելիս ասենք օրինակ նամակներ ստուգելիս կապը ընդհատւում է։ Մէկ անգամ, երկու անգամ, երեք անգամ ու …աւելի լաւ է գնալ այլ բան անել, քան շարունակել համացանցին միանալու տքնաջան աշխատանքը։

Չափազանցութիւն չի լինի եթէ ասեմ, որ կարելի է միանալ համացանցին, փորձել մի էջ բացել՝ լրատուական կամ օրինակ Yahoo-ի նամակատուփ ու մինչ էջը կը բացուի, գնալ սուրճ եփել ու խմել։ Պարզ է այս պարագային խօսքը Dial up-ի մասին է։ Այս պայմաններում պատկերացրէք եթէ ուզում էք մի բան ներբեռնել (Download) կամ արտաբեռնել (Upload)։

Հայաստանում Dial up-ից բացի մնացած ծառայութիւններից օգտուելը, օրինակ ADSL 2+ կամ այլ, թանգ հաճոյք է։ Միացման համար սկզբում պիտի վճարել 25000-40000 դրամ, նայած թէ որ ընկերութեան սպասարկումից էք օգտւում, ամսեկան վարձն էլ 12000-30000 դրամ։

Մի խօսքով կրկնեմ Հայաստանում համացանցից օգտուելը թանգ հաճոյք է ու ես երբեմն յոգնում եմ համացանցին միանալուց։

Լաւ մնացէք։

Յ.Գ. (1) Պատկերացրէք ինչպէս եմ Մակարավանքի նկարները արտաբեռնել։
Յ.Գ. (2) $1 USA = 373 AMD

1 comment:

Արաբօ said...
This comment has been removed by a blog administrator.