Friday, December 12, 2008

ՆՈՐ ՏԱՐՈՒԱՆ ԸՆԴԱՌԱՋ

Երեւանի փողոցներում եւ խանութների ցուցափեղկերում մէկ շաբաթից աւելի է ինչ երեւացել են տօնածառեր, ձմեռ պապիկներ, զարդեր եւ այլն, որոնք յիշեցնում են Նոր Տարուայ գալստեան մասին։

Խանութների ցուցափեղկերին յայտնուել է ԶԵՂՉ բառը։Ես հագուստի խանութներում մինչեւ %50 տեսել եմ։

Ու մարդկանց խօսակցութիւնները հիմնականում այն կապակցութեամբ են, որ "վերջ, այս տարի որոշել եմ ոչ խոզի բուդ առնել, ոչ էլ ճոխ սեղաններ փռել, այս տարի լինելու եմ շատ համեստ, ես ու իմ ընտանիքը, մի մոմ ենք վառելու ու ..." ու նմանատիպ խօսակցութիւններ։Բայց սրտի խորքում բոլորն էլ գիտեն (դրանց մէջ նաեւ ես), որ մեղմ ասած իրենք իրենց խաբում են։

Մի քիչ էլ որ Ամանորը մօտենայ գնումների այնպիսի ալիք կը բարձրանայ, որ նկարագրել չի լինի։Անկախ այն բանից, որ հիւր կը գայ թէ ոչ, մենք սովոր ենք այդ գնումներն անել։Նոր Տարուայ գնումները մեր կեանքի մէկ մասնիկն են ու առնուազն ինձ համար ամենահաճելի մասնիկներից մէկը։

Այս օրերին Երեւանի փողոցներում քայլելն հաճելի է։ Մարդ լցւում է տօնական տրամադրութեամբ։

Պարզապէս մնում է յուսալ ու պայքարել, որ ոչ մի ծնող այս օրերին չխեղճանայ իր զաւակների մօտ։

Լաւ մնացէք։

No comments: