Saturday, December 6, 2008

ԼՈՒԾՄԱՆ ԻՇԽԱՆԱԿԱՆ ՏԱՐԲԵՐԱԿ (1)

“Լուծուեց Սփիւռքահայ ուսանողների հարցը, էլ հարց չկայ”։ Իշխանաւորներն ասում էին, ես չէի հաւատում։ Հիմա ասում եմ հաւատում եմ, ինձ ծուռ ծուռ են նայում։

Հաւատում եմ, որովհետեւ աչքովս եմ տեսել, ոստիկանութեան միջոցով ահ ու սարսափ ստեղծելով, Սփիւռքահայ ուսանողների տները ներխուժելով, նրանց երկրից արտաքսելով սպառնալով, իշխանական տարատեսակ օղակները խլեցին ուսանողների փողերը (Նոր Տարիյա էլի, մարդիկ ծախս ունեն կամ էլ հաւանաբար մէկի տղայի ծնունդն էր, պիտի նշէին) եւ հիմա արդէն մէկ ուսանող էլ չկայ, որ այդ գումարը վճարած չլինի։ Ես էլ եմ ասում հարցը լուծուած է։ Ինչու՞ են ինձ ծուռ ծուռ նայում։

Սկզբից էլ ասացի այս խնդիրը երկու կողմ ունի։

Առաջինը նիւթականն է։ Ասում են ուսանողները կեցութեան արտօնութիւն ստանալու համար ժամկէտից ուշ են դիմել, ըստ օրէնքի պիտի տուգանուեն։ Համաձայն եմ, ով որ օրէնքը խախտում է պիտի տուգանուի (չգիտեմ այս նախադասութիւնն ասելիս ինչու միանգամից Նորուեգիան յիշեցի, մէկ էլ Շուեցարիան ու մէկ էլ օրէնքի օրինակելի երկիր Հայաստանը)։

Սակայն հետաքրքիր է իմանալ, որ ինչպէ՞ս միանգամից երկու երեք հազար ուսանող (խօսւում է նաեւ հինգ հազարի մասին) ուշ են գնացել համալսարան ու պիտի տուգանուեն։ Ինչպէ՞ս բոլորը միասին ուշացան։ Ինչու՞ անցեալ տարիներում չէին ուշանում։ Համալսարանից կուշանայ մէկը, հինգը, տասը, հարիւրը, բայց չեն ուշանայ միանգամինց բոլորը։ Եթէ արձանագրման ժամկէտները փոխուել են, համալսարաններն ինչու՞ ուսանողներին տեղեակ չեն պահել։ Համալսարաններն ուսանողների նկատմամբ որեւէ պարտականութիւն չունե՞ն։ Թէ՞ այս ուսանողներն այնքան կազմակերպուած են, որ մի քանի հազար հոգով որոշեցին ուշ գնալ համալսարան։

Աւելին, մի ծնող, որ իր երեխային ուղարկել է Հայաստան ուսանելու, անկախ այն բանից որ ինչու է ուղարկել, արդեօք տառապում է հայրենիքի կարօտից թէ երեխան իր բնակած երկրում համալսարան չի ընդունուել թէ ինչ, եթէ հինգ վեց տարի տան վարձ է տալիս ու ուտել խմելու փող ու տարին երկու երեք հազար դոլար ուսման վարձ ու այդ տարիների ընթացքում էլ գոնէ մի երկու անգամ ինքն է այցելում երեխային, գոնէ մի երկու անգամ էլ երեխան է գնում իր ծննդավայրը այցելելու ընտանիքին, ու այդ տարիների ընթացքում էլ ինչքան սիրտդ ուզի հարկադրւում է կաշառք տալ, ի վիճակի է վճարելու նաեւ այդ յիսունից հարիւր հազար դրամ ապօրինաբար գանձուող գումարը։ Սակայն յիշէք, որ այդ գումարները գանձուել են ապօրինաբար։

No comments: