Friday, April 4, 2014

ԳԱՐՆԱՆ ԳԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ



Մի հայաստանցի ընկեր ունեմ։ Շատ յարգելի մարդ։ Շատ-շատ յարգելի։

Այս ընկերս ամէն տարուայ փետրուարի 15-ին ասում է, որ գարունը եկաւ։

Եւ իմ կատակով արած այն առարկութեանը, որ Հայաստանում տարուայ 11 ամիսը ձմեռ է, մէկ ամիսն էլ աշուն, պատասխանում է, որ դու սփիւռքահայ ես, Հայաստանը չես ճանաչում, Հայաստանեան իրականութիւնները չգիտես, Հայաստանում փետրուարի 15-ից գարուն է։

Հիմա, երբ ապրիլին Հայաստանում ձիւն է գալիս, փողոցները սառցակալած են, օդը ցուրտ է, տնում ջեռուցումն ենք միացնում, ես ի՞նչ  անեմ` աչքերիս հաւատա՞մ, թէ՞ Հայաստանի պայմանները գերազանց իմացող հայաստանցի ընկերոջս ասածներին։

Եւս մէկ հարց. մենք` հայրենդարձ սփիւռքահայերս, ինչքա՞ն պէտք է ապրենք Հայաստանում, որպէսզի ճանաչենք Հայաստանն ու հասկանանք Հայաստանեան իրականութիւնները։ Մէկ տարի՞, երե՞ք, հի՞նգ, ու՞թ…բայց ախր ես տասը տարուց աւելի է Հայաստանում եմ ապրում…

Լաւ մնացէք։

No comments: