Saturday, December 18, 2010

ՔԱՂԱՔԱՊԵՏԱՐԱՆԻ ԴՐԱԿԱՆԸ

Մի ինչ որ խնդրի բերումով գործս հասաւ Երեւանի Քաղաքապետարան։ Դիմում պիտի գրէի։ Գրեցի։ Պաշտօնապէս ստացական տուեցին, որ տաս օրից գնամ ստանալու պատասխանը։

Ում հետ խօսում էի, ասում էր ինչ տաս օր, ամիսներ կը տեւի։ Նոյնիսկ գործից լաւատեղեակ ու բազմափորձ մարդիկ ասում էին մէկ-երկու ամիս պիտի սպասես։ Ես էլ համակերպուել էի։

Անցաւ հինգ օր։ Տեղի ունեցաւ քաղաքապետի հետ կապուած յայտնի միջադէպն ու քաղաքապետին հանեցին աշխատանքից։ Ընկայ մտածումների մէջ։ Ինքս ինձ հարցնում էի՝ տեսնէս ինչքան կը տեւի։ Մտածում էի այն ժամանակ, որ քաղաքապետ կար, խօսում էին մի քանի ամսուայ մասին, հիմա քաղաքապետ էլ չկայ։ Խորհրդակցեցի փորձառուների հետ։ Ասացին մինչեւ նոր քաղաքապետ ընտրուի ու նա էլ գայ ու ծանօթանայ գործերի հետ ու պատասխան տայ, երկու-երեք ամիս նկատի ունեցիր։

Սպասելուց բացի այլ ելք չէր էլ մնում։

Դիմումս յանձնելուց ինը օր յետոյ բջջայինս զանգեց։ Անծանօթ թիւ էր։ Մի աղջիկ էր Քաղաքապետարանից, որ տեղեկացնում էր, որ դիմումի պատասխանը, որն ի դէպ դրական է, պատրաստ է եւ կարող եմ գնալ գրաւոր պատասխանը ստանալ։

Անմիջապէս գնացի։ Եւ ինչ տեսնեմ, դրական պատասխանը քաղաքապետի պաշտօնակատարի ստորագրութեամբ յանձնեցին ինձ։

Փաստօրէն տաս օրուայ փոխարէն ինը օր եւ այն էլ քաղաքապետի փոփոխութեան հետ կապուած այդպիսի ժամանակահատուածում։

Մտածեցի սա անպայման պիտի արձանագրեմ, որպէսզի ասեմ, որ այդպիսի դրական բաներ էլ կան մեր երկրում։

Յամենայնդէպս այն կապ ունի քաղաքապետի փոփոխութեան հետ թէ ոչ, չգիտեմ, բայց այն, որ ես կարճ ժամանակահատուածում ստացայ պատասխան, արդէն փաստ է։

Յոյսով եմ, որ Քաղաքապետարանը միշտ այդպէս աշխատի։

Լաւ մնացէք։

1 comment:

Anonymous said...

դրական լիցքի համար՝ շնորհակալություն :ՃՃ սրա կարիքը կա