Wednesday, December 19, 2007

ՈՒՇ ՈՒՇ ԳՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Մի քանի ընկերներ ինձ քննադատել են վերջերս ուշ ուշ գրելու եւ կայք էջը թարմացնելու մէջ։ Ընդունում եմ։ Պատճառը նախ այն է, որ հիւանդացել էի ու մի քանի օր ի վիճակի չէի գրել (քաննադատների համար կարող եմ կայք էջում տեղադրել բժշկի գրած դեղատոմսը) եւ երկրորդ միշտ էլ այն կարծիքին եմ եղել, որ երբ մարդ աշխատում է ու բազմազբաղ է, էլ աւելի աշխուժ ու գործունեայ է, քան այն ժամանակ, երբ պարապ է ու ազատ։ Չաշխատելը թէեւ ունի իր առաւելութիւնները, բայց իմ կարծիքով իր հետ բերում է նաեւ ծուլութիւն։

Հասարակագիտական առումով օրինակ ապացուցուած է, որ այն կանայք, որոնք աշխատում են, էլ աւելի գործունեայ են, քան նրանք, ովքեր միայն զբաղւում են տան տնտեսութեամբ։ Առաջինները թէ աշխատում են, թէ տան գործերն են անում, երկրորդները միայն տան գործերն են անում։ Առաջինները էլ աւելի նախաձեռնող են, քան երկրորդները։

Կարծում եմ ես էլ նման վիճակում եմ։

Իսկ գրելու բան կայ, շատ էլ կայ, յատկապէս քաղաքական դաշտում։

Լաւ մնացէք։

No comments: