Monday, December 17, 2007

“Հ.Յ.Դ. ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹԻՒՆԸ”

“Առաջադիմութիւնը ծնունդ է պայքարի, եւ կեանքի գոյութիւնը անհասկանալի է առանց պայքարի։ Խաղաղութեան ակնկալութիւնը կեանքի մէջ ցնորք է միայն, որովհետեւ խաղաղութիւնը կիրականանայ մեր մահէն ետք, գերեզմանի մէջ։ Պայքարը արժէք է` ինչպէս մեր կեանքը. պայքարը սուրբ է` ինչպէս աշխատանքը, պայքարը ոչ այլ ինչ է, եթէ ոչ մտքի, հոգիի եւ աշխատանքի խտացումը իր գերազանց ուժով։ Պայքարէն յոգնածը պիտի մահանայ, պայքարի եռանդով լեցուածն է, որ պիտի ապրէ եւ պիտի տիրէ”։

Ռուբէն Տէր Մինասեան
“Հ.Յ.Դ. կազմակերպութիւնը”

Ուրախութեամբ տեղեկացայ որ Հ.Յ.Դ. Բիւրոյի Երիտասարդական գրասենեակի ջանքերով վերջ ի վերջոյ հրատարակուել է Ռուբէնի “Հ.Յ.Դ. կազմակերպութիւնը” աշխատութիւնը։

Ասում եմ վերջ ի վերջոյ, որովետեւ իրականութիւնն այն է, որ Երիտասարդական գրասենեակի իմ պատասխանատու եղած շրջանում հիմք դրուեց “Երիտասարդական գրադարան” մատենաշարի, որի առաջին թուով հրատարակեցինք Նիկոլ Աղբալեանի “Մտածումներ Հ.Յ.Դաշնակցութեան մասին” աշխատութիւնը, 5000 տպաքանակով։

Դրանից անմիջապէս յետոյ հրատարակութեան պատրաստեցինք Ռուբէնի վերոյիշեալ աշխատութիւնը, որի “Երկու խօսքը” ինչպէս եւ նախորդ հրատարակութեանը (Մտածումներ …) գրեցի ես։ Սակայն գիրքը նիւթական դժուարութիւնների* պատճառով մէկ ու կէս տարուց աւելի մնաց տպարանում ու չհրատարակուեց։

Ուրախ եմ, որ գտնուել է մեկենաս ու աշխատութիւնը վերջ ի վերջոյ հրատարակուել է։

Երկու գրքերն էլ բոլոր դաշնակցականների, յատկապէս երիտասարդների ու նաեւ Դաշնակցութեամբ բոլոր հետաքրքուածների համար գտնում եմ կարեւոր ու օգտակար։

Լաւ մնացէք։

* Խօսքը 1300-1400 ԱՄՆ դոլարի մասին էր։

No comments: