Friday, October 7, 2011

FACEBOOK

Մնա՞լ Facebook-ի մէջ թէ՞ դուրս գալ Facebook-ից։

Այս հարցի մասին մտածում եմ արդէն որոշ ժամանակ։

Այն որ Facebook-ը լայն հնարաւորութիւններ է ընձեռում տեղեկանալու ընկերներիդ, ծանօթներիդ, ինչպէս նաեւ շրջապատիդ եւ աշխարհի մասին, անվիճելի է։

Բայց այն որ Facebook-ում, քո կամքից անկախ, դրւում են քո լուսանկարները կամ գրւում են տեղեկութիւններ քո մասին, որոնք տարբեր պատճառներով, օրինակ որովհետեւ  վերաբերում են քո անձնական կեանքին, ու պէտք չէ յայտնուեն կամ դու չես ուզում որ յայտնուեն Facebook-ում, դա էլ անվիճելի է։

Բերեմ մի երկու օրինակ։

Արտերկրից Հայաստան ժամանած մի քանի երիտասարդների հետ հանդիպում ունէի։ Հանդիպման ընթացքում երիտասարդներից մէկը իր բջջային հեռախօսով նկարեց մեզ։ Հանդիպումն աւարտուեց։ Տուն գնացի։ Միացրի համակարգիչս ու բացեցի Facebook-ը։ Ի՞նչ տեսնեմ։ Հանդիպման նկարը տեղադրուած է Facebook-ում։ Հանդիպման աւարտից մինչեւ իմ տուն հասնելն ու Facebook մտնելը տեւել էր մէկ ժամից աւելի պակաս։

Ուրախացայ, որովհետեւ տեսայ թէ արդի միջոցները ինչ հնարաւորութիւններ են ընձեռում հանրութեան հետ արագ կապ հաստատելու տեսանկիւնից։

Մտահոգուեցի, որովհետեւ ենթադրենք ես համաձայն չէի, որ այդ հանդիպման իմ նկարը տեղադրուէր Facebook-ում։ Բայց այն արդէն տեղադրուած է։

Ընկերներով գնում էք քաղաքից դուրս հանգստանալու։ Նստում էք մի ծառի տակ։ Ուտում, խմում էք։ 10 րոպէ ձեր աչքերդ փակում էք՝ քնելու։ Նկարդ յայտնւում է Facebook-ում։ Եւ աշխարհը տեղեկանում է, որ դու այնինչ ծառի տակ քնել ես։ Բայց ո՞վ ձեզ հարցրեց, որ այդ նկարը տեղադրեմ Facebook-ում թէ ոչ։ Ու՞մ կամ քնիսի՞ օձիքը բռնել։

Facebook-ը լա՞ւ բան է թէ՞ վատ բան։
Մնա՞լ Facebook-ի մէջ թէ՞ դուրս գալ։

Մտածում եմ։

Լաւ մնացէք։

No comments: