Friday, May 7, 2010

ԵՐԵՔ ԲԱՆ... (1)

Ասում են տղամարդը կեանքում երեք բան պիտի անի՝ տուն կառուցի, ծառ ցանի եւ տղայ ունենայ։ Ճիշտն ասած այս արտայայտութիւնը Հայաստանում լսել եմ ոչ միայն սովորական մարդկանցից, այլեւ հեռուստացոյցով պետական այրերից։

Եւ ինքս իմ մէջ մտածել եմ, որտեղի՞ց է եկել այս խօսքը, ո՞վ է հնարել, արդեօք բառացիօրէն նկատի է ունեցել այն ինչ ասել է, թէ այլ բան՝ չգիտեմ, բայց եկեք իմաստը վերցնենք ուղղակի եւ տեսնենք ճիշտ է թէ՞ սխալ։

Տուն կառուցել։ Պատկերացնենք մի երիտասարդ տղայ, որը աւարտել է դպրոցը կամ համալսարանը եւ սկսել է աշխատել մի հաստատութիւնում ամսեկան 80000 դրամ կամ 120000 դրամ կամ 300000 դրամ (կամ ինչքան կուզէք, բայց մեր հասարակութեան չափանիշներին համապատասխան) աշխատավարձով։ Այս աշխատավարձով հազիւ գոյութիւնը պահի։ Եթէ ամուսնանայ ու մի երկու երեխայ էլ ունենայ...

Կարծում եմ պարզ է։ Հարց եմ տալիս։ Այս միտքը արտայայտողը տան գներից գաղափար ունի՞։ Այս տղան իր աշխատավարձից ամսեկան ինչքա՞ն պիտի խնայողութիւն անի, որ կարողանայ տուն կառուցել։ Պարզ էլ չի, որ խօսքը ուղղակի տուն կառուցելու մասին է թէ տուն առնելու։ Որովհետեւ կառուցելը մի բան է, առնելը մի այլ բան։

Յամենայնդէպս մէկը կամ միւսը՝ էութեան մէջ բան չի փոխւում։ Եւ հարց է առաջանում՝ իսկ եթէ տղամարդը իր կեանքում չկարողանայ վերոնշածս պատճառով տուն կառուցել, արդեօք տղամարդ չէ՞։ Թէ՞ ցանկացած ընդունելի ու անընդունելի միջոցների պիտի դիմի տուն կառուցելու համար ապացուցելու իր տղամարդկութիւնը։

Լաւ մնացէք։



No comments: