Tuesday, December 29, 2009

ԴԷՊԻ 2010

Այս տարին էլ կարծես աւարտւում է։

Ինձ համար Նոր Տարին համով ուտելիքներից ու նուէրներից ու նման բաներից բացի, նաեւ հաշուետւութեան առիթ է։ Մտածել այն ամէնի մասին ինչ արեցի անցնող մէկ տարուայ ընթացքում, այն ամէնի մասին ինչ չարեցի անցնող մէկ տարուայ ընթացքում, ինչու արեցի ու ինչու չարեցի եւ մտածել այն ամէնի մասին, ինչ կուզեմ անել յառաջիկայ մէկ տարուայ ընթացքում։ Այլ խօսքով ձեռքբերումներ, անյաջողութիւններ ու նոր ծրագրեր։

2009-ին կայքէջս թարմացրեցի 117 անգամ, այլ հաշուարկով միջին հաշուով մօտաւորապէս երեք օրը մէկ անգամ։ Կարծում եմ վատ ցուցանիշ չէ։ Սակայն աւելի կարեւորը որակն է, որի մասին սեփական կարծիքից բացի կարեւոր են նաեւ այցելուների տեսակէտները։ Յամենայնդէպս այս առումով իմ կարծիքով գործ կայ անելու, թէեւ իսկապէս դժուար է անընդհատ թարմ պահել անձնական կայքէջ։

Այնպիսի զգացում ունեմ, որ թէեւ տարին լաւ սկսեցի, բայց տարեվերջին սկսեցի դոփել տեղում։ Արձակուրդների ընթացքում բաւարար ժամանակ կունենամ մտածել ու հաստատել կամ մերժել զգացումս։

Այս տարի Երեւանում դեռ ձիւն չի եկել։ Անձամբ դժգոհ չեմ դրանից, եթէ այն բնական աղետների պատճառ չի դառնայ։

Նոր Տարուայ համար բուդ չեմ առնի, որովհետեւ ուտողը չկայ։

Չգիտեմ ինչու ուրախ առիթների ժամանակ մի տեսակ տխրութիւն է իջնում վրաս...Ընկնում եմ յուշերի գիրկն ու ...

Կարծում եմ աւելի լաւ է հէնց այստեղ վերջացնեմ։

Լաւ մնացէք։

Monday, December 28, 2009

ՈՐՏԵՂԱՑԻ՞ ԵՍ (1)

Վաղուց մի հարց կայ մտքումս՝ մարդու որտեղացի լինելը ինչպէ՞ս է որոշւում։ Այլ կարպ ասած, ինչի՞ հիման վրայ է որոշւում, որ այսինչ մարդը այստեղացի է ու այնտեղացի չէ։

Օրինակ մէկը որ տասներկու տարի ապրել է մի քաղաքում, յետոյ տասնութ տարի մէկ այլ քաղաքում եւ ի վերջոյ տաս տարի մէկ այլ քաղաքում, "որտեղացի՞ ես" հարցին ի՞նչ պիտի պատասխանի։

Կայ նաեւ մէկ այլ երեւոյթ։

Երեւանում պատահել է, որ մի շէնքի առջեւից անցնելիս հանդիպել եմ յուշաքարի, որտեղ նշուած է, որ այսինչ այսինչեանը (մտաւորական, արուեստագետ կամ այլն) այս շէնքի այնինչ բնակարանում ապրել է այս թուականից այն թուականը։ Այս թուականից այն թուականը ընդամէնը երկու տարի է։ Հետաքրքիր է իմանալ, որ այդ ընտրութիւնը ինչի՞ հիման վրայ է կատարւում։ Հարց է առաջանում, որ եթէ այդ մարդը ապրել է վարձով եւ հինգ տարուայ ընթացքում հինգ բնակարան է փոխել արդեօ՞ք այդ հինգ բնակարանների մուտքի մօտ պիտի նման յուշաքար փակցնել։

Վերադառնալով առաջին հարցին պիտի ասեմ, որ իմ կարծիքով ինչպէս ազգային պատկանելիութիւնը, որտեղ առկայ են բազմաթիւ գործօններ, սակայն անհատի գիտակցութիւնը որոշիչ դեր ունի, որտեղացի լինելն էլ հիմնականում կապուած է նրան, որ տուեալ անհատը ինքն իրեն որտեղացի է համարում։

Դուք ի՞նչ էք մտածում։

Հարցին կարելի է հասարակագիտական տեսանկիւնից աւելի խորը նայել։ Այդ մասին այլ առիթով։

Լաւ մնացէք։

Thursday, December 24, 2009

ԽՈՐՀՐԴԱԺՈՂՈՎ

Անցնող օրերին շատ խառն է։

Երեւանում գումարուեց Հ.Յ.Դ. երիտասարդական, ուսանողական եւ պատանեկան միութիւնների բարձրագոյն մարմինների ներկայացուցիչների խորհրդաժողովը։ Մօտ յիսուն հոգի էին մասնակցում տարբեր երկրներից։ Խորհրդաժողովի աւարտին ընդունուեց բանաձեւ, որը կարող էք կարդալ www.ayf.am կայքէջում։

Յոգնած եմ շատ։

Հազար ու մի միտք կայ, առաջարկ կայ, գործ կայ...

Այսքան յոգնած վիճակում դժուար է գործ առաջ տանել։

Վերալիցքաւորում է պէտք։

Լաւ մնացէք։

Thursday, December 10, 2009

ԲԻՍՄԱՐԿ

"Ժամանակների մեծ հարցերը խօսքով ու մեծամասնութեան քուէով չեն լուծւում, այլեւ երկաթով ու արիւնով"։ (մէջբերում Բիսմարկի խօսքերից)

Բիսմարկը ատում էր ժողովրդավարութիւնը եւ խորհրդարաններն ու ժողովրդական հաւաքները սպառնում էր բռնութեամբ...Նա էր, որ կառուցեց նոր Գերմանիան եւ 19-րդ դարի երկրորդ կէսի Եւրոպայի պատմութիւնը կերտեց...

"Նա (Բիսմարկը) Գերմանիան մեծացնում եւ գերմանացիներին ստորացնում է"։

"Հայեացք աշխարհի պատմութեան", Ջաւահերլալ Նեհրու, էջ 982

Friday, December 4, 2009

ՆՈՐ ԿԱՅՔԷՋ

Երկար չարչարուելուց յետոյ ի վերջոյ պատրաստուեց ու արդէն իսկ աշխատում է Երիտասարդական գրասենեակի նոր կայքէջը։

Այն կարող էք այցելել http://www.ayf.am հասցէով։

Տեսնենք ինչ կստացուի։

Լաւ մնացէք։

Tuesday, December 1, 2009

ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԱՏՄՈՒԹԵԱՆ ՄԱՍԻՆ

"...մէկ երկրի պատմութեան ուսումնասիրութիւնը ինքնստինքեան մոլորեցնող է եւ միայն աշխարհի ընդհանուր պամտութեան ուսումնասիրութիւնը կարող է մեզ ճիշտ պատկերացում տալ այն դէպքերի, իրադարձութիւնների ու ուժերի կարեւորութեան մասին, որոնք կազմել են աշխարհի անցեալը եւ առաջացրել են ներկայիս վիճակը"։

"Հայեացք աշխարհի պատմութեան", Ջաւահերլալ Նեհրու, էջ 928